Wojo jest efektem współpracy grupy Accor z firmą deweloperską Bouygues Immobilier, z którą hotelowy potentat zawiązał w 2017 r. spółkę joint venture. Efektem połączenia sił są coworkingowe przestrzenie - Wojo Spots - zlokalizowane w hotelach pod markami należącymi do Accor oraz w centrach coworkingowej marki.

Jak podkreślili Franck Gervais, Accor’s CEO Europe, Frédéric Fontaine, Accor’s SVP, Innovation Lab, oraz Stephane Bensimon, Wojo’s CEO, w wywiadzie dla SkiftX, głównym celem jest stworzenie jak największej liczby lokalizacji Wojo. W tym celu wprowadzone zostaną dwa nowe produkty Wojo, które można zintegrować z hotelami Accor. Pierwszym z nich jest Wojo Spot i może zostać włączony do wszystkich hoteli Accor bez znaczących inwestycji lub dodatkowej renowacji - dzięki wykorzystaniu niewykorzystanych obszarów wspólnych. Drugim produktem jest Wojo Corner, który będzie nieco bardziej wyszukany. Przestrzenie te będą miały więcej obszarów prywatnych i zacisznych i będą większe (co najmniej od 100 metrów kwadratowych). Z punktu widzenia grupy Accor, dzięki rozwojowi Wojo w hotelach, grupa optymalizuje wykorzystanie aktywów i tworzy dodatkową wartość, otwierając się na nowy typ klienta: pracowników. 

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (25%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL