PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Dobry Hotel przekonał biura podróży do turystyki krajowej

Dobry Hotel przekonał biura podróży do turystyki krajowej
Zaczynają spływać zapytania o konferencje i większe spotkania. To daje nutkę optymizmu, która być może prognozuje w miarę szybki powrót do nowej, ale jednak normalności - mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel grupy Dobry Hotel. Fot. Mat. prasowe.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2020 14:12

Po pierwszym szoku, tuż po zamknięciu hoteli szukaliśmy oszczędności. Potem byliśmy gotowi na rozpoczęcie działań niestandardowych. Wniosek był prosty: skoro biura podróży żyjące dotychczas z turystyki zagranicznej nie mogą nigdzie wysyłać swoich klientów, a wielu z nich już wykupiło wycieczki, otrzymało voucher lub czeka na zwrot pieniędzy, to może jest okazja do nawiązania współpracy. Chodziło nam o to, by zmieniły kierunek biznesowy promując turystykę krajową. Inicjatywa spotkała się z szerszym uznaniem. Mam nadzieję, że pomoże wielu obiektom funkcjonującym w kraju - tłumaczy Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel grupy Dobry Hotel.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 cze 2020 14:12

Czy można powiedzieć, że Dobry Hotel zachęcił biura podróży do promowania turystyki krajowej?

Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel grupy Dobry Hotel: Po pierwszym szoku, tuż po zamknięciu hoteli szukaliśmy oszczędności. Zastanawialiśmy się, co będzie najważniejsze po powrocie do normalności. Uznaliśmy, że kwestie bezpieczeństwa. Dlatego już na przełomie marca i kwietnia zaczęliśmy przygotowywać procedury bezpieczeństwa. Kupiliśmy też sprzęt do dezynfekowania. Potem zaczęliśmy się zastanawiać, czy w tym niezwykle trudnym czasie mamy szansę na wygenerowanie jakiegokolwiek popytu. Byliśmy gotowi na rozpoczęcie działań niestandardowych. Wniosek był w sumie prosty: skoro biura podróży żyjące dotychczas z turystyki zagranicznej nie mogą nigdzie wysyłać swoich klientów, a wielu z nich już wykupiło wycieczki, otrzymało voucher lub czeka na zwrot pieniędzy, to może jest okazja do nawiązania współpracy. Chodziło nam o to, by biura zmieniły kierunek biznesowy promując turystykę krajową.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Elżbieta Zalewska 2020-06-08 15:24:21
    Z przyjemnością przeczytałam Pańskie propozycje wyjścia z trudnej sytuacji. Pozdrawiam serdecznie, Elżbieta Zalewska.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.138.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!