W powstającym obiekcie Dwell Well Development ibis zadebiutuje  z zupełnie nowymi wnętrzami, których na polskim rynku i w tej części Europy jeszcze nie ma.

- Będzie bardziej loftowo, bardziej na luzie. Marka ibis oferuje teraz trzy różne koncepty wnętrz. Ten, który wybraliśmy ma ciekawą, industrialną architekturę wnętrz. Przeznaczony będzie zarówno dla gości  będących w podróży służbowej, jak i tych, którzy przyjeżdżają do Warszawy w celach turystycznych. Z kolei hotel Mercure spodoba się , którzy zwracają uwagę na detale i potrzebują trochę większej powierzchni w pokoju. Obie marki będą miały osobne recepcje, ale wspólne powierzchnie przeznaczone do relaksu i pracy. Stworzymy formułę coworkingu i colivingu, czyli miejsce, w którym można bez wychodzenia z budynku odpoczywać, pracować i uczestniczyć w konferencjach – opowiada Łukasz Komornicki, prezes Dwell Well Development.

Dalej w wywiadzie:

• Obiektów combo pojawia się na rynku coraz więcej. Zawsze pod szyldem międzynarodowej sieci. Dlaczego?

• W obiekcie przewidziano 1,1 tys. mkw. na coworking. Ma nim zarządzać Accor, który w swoim portfolio posiada już dwie coworkingowe marki: Nextdoor i Mamaworks. Czy możemy się spodziewać w Polsce debiutu któregoś z tych brandów?

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL