Branża hotelarska coraz mocniej koncentruje się na marketingu cyfrowym, co potwierdza w rozmowie z Propertynews.pl Jean-Yves Besnard, dyrektor ds. dystrybucji w Polsce i krajach bałtyckich w Grupie Hotelowej Orbis.
Jean-Yves Besnard podkreśla, że w dzisiejszych czasach goście hotelowi tak samo cenią sobie łatwe i szybkie meldowanie oraz wymeldowanie, łatwość dokonywania rezerwacji, jak standard obsługi czy wyposażenie pokoju.
- Gdy zatrzymujemy się w lobby lub barze hotelowym widzimy klientów korzystających z tabletów, smartfonów, platform społecznościowych, informujących przyjaciół o swoim miejscu pobytu. Gdy sieć obejmuje dużą liczbę hoteli – tak jak w naszym przypadku – oznacza to dziennie tysiące klientów, do których można dotrzeć. I właśnie w tym obszarze rozwiązania cyfrowe wywierają największy wpływ na hotele - podkreśla.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (45%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze