Działania marketingowe pomogły spółce EFH zwiększyć przychody z działalności hotelarskiej
W okresie trzech kwartałów 2011 roku Grupa Kapitałowa Europejskiego Funduszu Hipotecznego SA zwiększyła przychody z działalności hotelarskiej do 36,8 mln zł. W trzech kwartałach 2010 roku było to 35,3 mln zł.
Grupa zawdzięcza wzrost przychodów działaniom marketingowym oraz wprowadzaniu do sprzedaży promocyjnych ofert - podała spółka w raporcie.
Jednym z pomysłów marketingowych firmy jest program lojalnościowy „Republika Przyjemności", którego baza uczestników jest systematycznie zwiększana. Na koniec III kwartału 2011 roku liczyła ona ponad 1700 osób. Każdy członek „Republiki Przyjemności" ma zagwarantowaną indywidualną obsługę, imienną kartę bonusową oraz pierwszeństwo w dokonywaniu rezerwacji.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.