-  Widzimy, że okres pandemiczny przyniósł duże zmiany w preferencjach konsumenckich, a okres lockdownu wywarł wielki wpływ na zachowania - mówi Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu, Ministerstwo Rozwoju i Technologii, pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw promocji polskiej marki, wspominając o tzw. turystyce niepewności. - Jesteśmy niepewni dnia następnego, jeśli chodzi o rozwój pandemii, podróżujemy bliżej, w bezpieczne regiony, rezerwujemy w maksymalnie bliskim okresie czasu, by obniżyć ryzyko - wyjaśnia minister. - Wiele tych zjawisk oraz problemy na rynku pracy w HoReCa spowodowały, że turystyka stała się sektorem niepewnym i budowanie na nim pewnych scenariuszy gospodarczych jest w tej chwili zdecydowanie osłabione - mówi.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL