PARTNERZY PORTALU

Efekty badania satysfakcji Best Western Hotels&Resorts

Efekty badania satysfakcji Best Western Hotels&Resorts
fot. Unsplash
  • Autor: PropertyNews
  • Dodano: 30 paź 2017 10:57

Best Western, jedna z wiodących rodzin hotelarskich na świecie, zakończyła coroczną ankietę satysfakcji swoich członków. Badanie stanowi element wewnętrznych procedur sieci, mających na celu nie tylko kontrolę i utrzymanie wysokiego zadowolenia wśród hotelarzy, ale także stworzenie platformy umożliwiającej otwartą komunikację.

  • Autor: PropertyNews
  • Dodano: 30 paź 2017 10:57

W ramach cyklicznych działań, Best Western Hotels&Resorts monitoruje zadowolenie obiektów należących do marek z jej portfolio. Analizowane są wskaźniki ogólnej satysfakcji współpracy z Best Western, skłonność do rekomendacji sieci innym hotelarzom, duma z przynależności do międzynarodowej marki.

- Tegoroczna ankieta przyniosła bardzo pozytywne wyniki, które świadczą o tym, że skutecznie i z uwagą wsłuchujemy się w głos naszych członków. Cieszy nas wzrost kluczowych czynników wyrażających zadowolenie hotelarzy, a także to, że mają świadomość, jak ważna jest dla nas ich opinia – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Coroczna ankieta sieci objęła także obszary organizacyjne, wpływające bezpośrednio na codzienną pracę hotelarzy. Wśród analizowanych w badaniu zagadnień, Best Western skupiła się m.in. na poziomie zadowolenia ze wsparcia sprzedażowego i marketingowego,  wpływie światowej marki na biznes, a także jakości współpracy ze strukturami sieci.

W odpowiedzi na potrzeby zrzeszonych hoteli, Best Western Hotels&Resorts postanowiła wprowadzić na rynek polski General Manager Day. Począwszy od 2018 roku, sieć będzie organizować cykliczne warsztaty, w których będzie uczestniczyć również Saija Kekkonnen.

Formuła wydarzenia ma mieć charakter networkingowy i stanowić narzędzie do wymiany spostrzeżeń, opinii, otwartej komunikacji oraz wspólnego wypracowywania rozwiązań stanowiących odpowiedź na bieżące potrzeby obiektów funkcjonujących pod szyldem Best Western. Tym samym do szeregu organizowanych przez sieć spotkań, jak np. coroczne spotkanie z właścicielami hoteli lub dni poświęcone marketingowi i sprzedaży, dołączy kolejne dedykowane hotelarzom wydarzenie.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.56.185
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!