• Magdalena Kondas, redaktor naczelna, MeetingPlanner.pl: Ponad 90 proc. branżowców sektora MICE jest już w dobrych nastrojach.
  • Paula Fanderowska, prezes Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce: Obiekty kongresowe przestały pełnić funkcję jedynie dostawcy powierzchni, stając się partnerem dla organizatora.
  • Marta Chmielewska prezes zarządu, MEAGroup Event360: Eventy pod hasłem „poznajmy się na nowo”, są zasadne, bo ludzie w korporacjach się nie znają.
  • Krzysztof Celuch, pełnomocnik rektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula: Przemysł spotkań to nie turystyka - to hasło wciąż pokutuje na polskim rynku.
  • Ewa Woch-Kośmider, wiceprezes zarządu Targów w Krakowie: Wciąż tkwimy w marazmie i nicnierobieniu.
  • Marcin Stolarz, prezes zarządu PTWP Event Center: Zarządcy obiektów cieszą się z pełnego kalendarza, ale to grozi kanibalizacją.
  • Tomasz Piórkowski, Regional Director Cracow & Katowice Vienna House: Wraz ze wzrostem popytu na wydarzenia, będzie coraz gorzej, bo rynek pracy tak szybko się nie dostosuje.
  • Waldemar Bojarun, zastępca prezydenta Katowic: Mam nadzieję, że pandemia zmieni strategię Polskiej Organizacji Turystycznej tak, by zaczęła promować wydarzenia eventowe.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL