Expo Arena z agencją PR-ową


Od stycznia 2016 roku Expo Arena rozpoczęła współpracę z Public Dialog. W zakresie obowiązków agencji jest komunikacja korporacyjna.
Expo Arena to centrum składające się z 5 hal targowych oraz przestrzeni przeznaczonej pod konferencje. Zlokalizowane w otoczeniu natury, na terenie miasta Ostróda, daje wiele możliwości organizacji dowolnych wydarzeń i spotkań.
– W zeszłym roku został ukończony II etap rozbudowy obiektu Expo Arena. Poprzez szeroką komunikację chcemy pokazać pełne możliwości naszego kompleksu wystawienniczo-konferencyjnego – mówi Piotr Oraczewski, prezes zarządu Expo Arena.
W agencji za współpracę odpowiadają Monika Błaszczak, Account Manager oraz Karolina Łęcka, Account Executive.
Expo Arena jest drugim co do wielkości obiektem targowo-konferencyjny w Polsce. Od powstania w 2013 roku, obiekt zanotował ponad 150proc. wzrost liczby organizowanych wydarzeń. 50 000 mkw. całkowitej powierzchni, z 40 798 mkw. powierzchnią wystawienniczą umożliwiającą pomieszczenie ekspozycji mających do 19,3 m wysokości. Posadzka o nośności do 2 039kg/mkw., konstrukcja sufitu pozwalająca na podwieszenie elementów o wadze całkowitej niemal 200 ton, nowoczesny system klimatyzacji i wentylacji hal oraz najnowsze urządzenia multimedialne pozwalają na zorganizowanie najbardziej wymagających wydarzeń. Działająca od 2013 roku Expo Arena S.A. gości m.in. takie wydarzenia jak: Międzynarodowe Targi Meblowe, Asia Trade Know-How czy Hubertus Arena.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.