Przychody netto ze sprzedaży w segmencie hotelarstwo w pierwszym kwartale 2019 roku wyniosły łącznie 11 mln zł i  były wyższe od wyników z analogicznego okresu roku poprzedzającego o 1,9 mln zł (wzrost o 21,4 proc.). Wzrost ten spowodowały przede wszystkim: otwarcie od kwietnia 2018 roku obiektu Focus Premium Sopot, otwarcie od października 2018 roku obiektu Focus Poznań oraz bardzo dobre wyniki sprzedażowe hotelu w Łodzi.

"Wskaźniki branżowe - RevPAR (przychód na pokój) oraz ADR (średnia dzienna stawka za pokój) zanotowały ponowny wzrost. Średnia dzienna cena pokoju wrosła w raportowanym okresie aż o 10 zł. Segment ten organicznie się rozwija - w maju otwarto dziesiąty hotel sieci w Lublinie oraz zawarto umowę zapowiadającą pojawienie się kolejnego obiektu w Szczecinie" - poinformowano w raporcie.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (54%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL