PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Giganci wkraczają do gry

Giganci wkraczają do gry
fot. Shutterstock
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 19 lip 2018 11:09

Chiński kapitał i gigantyczne koncepty hotelowe z ogromem dodatkowych funkcji – te dwa trendy w najbliższym czasie zdominują polski rynek hotelowy.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 19 lip 2018 11:09

W Krakowie zadebiutuje chińskie Metropolo, a w Szczecinie powstanie Zatoka Gorących Źródeł. W planach i realizacji są też imponujące skalą inwestycje, jak m.in.: największy w Polsce Hotel Gołębiewski w Pobierowie, Nautilus z oceanarium i hotelem sieci Secret Continental w Gdańsku, czy otoczony ogrodem ZEN Forest Ski Hotel & Resort w Szklarskiej Porębie.

Sieć, jakiej jeszcze nie było

– Wizyta prezydenta Chin Xi Jinpinga w Polsce w 2016 roku, jego zapowiedzi zwiększenia współpracy gospodarczej i handlowej z Polską oraz chęć działania na rzecz wspierania inicjatywy Jedwabnego Szlaku łączącego Chiny z całą Europą, dały naszej branży hotelarskiej poczucie, że prędzej niż później chińscy operatorzy hotelowi zaczną inwestować w Polsce i wprowadzać tu swoje marki – przyznaje Alex Kloszewski, partner zarządzający Hotel Professionals.

Zdaniem eksperta naturalną koleją rzeczy będzie rozwój chińskiej marki Metropolo, będącej w portfolio sieci Louvre Hotels Group, należącej od 2015 r. do największej korporacji hotelowej w Chinach – Jin Jiang International Group. Tym bardziej, że marki Louvre Hotels, w tym Première Classe, Campanile, Golden Tulip, a wcześniej również Kyriad, są obecne na polskim rynku od wielu lat.

Pierwszy hotel sieci Metropolo najprawdopodobniej powstanie w Krakowie. – Obiekty będą aranżowane w stylu chińskiego art déco, dlatego uważamy, że będzie to na pewno coś nowego i ciekawego dla gości – przekonuje Adam Konieczny, dyrektor ds. rozwoju sieci Louvre Hotels Group. Metropolo stawia na klasykę z elementami orientalnymi.

- W tym momencie naszym głównym zadaniem jest wypromowanie Metropolo jako wiodącej marki grupy Jin Jiang w Europie. Jesteśmy na końcowym etapie wprowadzenia jej na Stary Kontynent - tłumaczy Adam Konieczny.

Konieczny uważa, że w segmencie czterech gwiazdek oferta innych sieci jest w miarę podobna. Metropolo to zmieni, zaoferuje „egzotykę”. - Mamy coraz więcej inwestorów i turystów azjatyckich. Nasza grupa ma własne biuro podróży Jin Jiang Travel. Z jego usług korzysta co trzeci Chińczyk wyjeżdżający za granicę, wykupując całą usługę, w tym noclegi w hotelach grupy. Dlatego władzom firmy zależy na tym, aby rozwijać się w krajach, w których prężnie rozwija się chiński biznes lub turystyka – wyjaśnia Adam Konieczny.

Dodaje, że dla Jin Jiang Polska, Białoruś i Czechy są krajami priorytetowymi. - Chcemy podwoić portfolio w ciągu dwóch, trzech lat i wejść na rynki, na których nas nie ma, czyli m.in. do Pragi, Budapesztu i Mińska. Strategia rozwoju oparta jest o strategię rządu chińskiego One Belt One Road, czyli budowanie Nowego Jedwabnego Szlaku, zatem wiele się dzieje w Europie Wschodniej, Azji Środkowej, a także w Grecji ze względu na kluczowy dla szlaku port w Pireusie – przyznaje dyrektor Konieczny.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.223.3.101
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!