PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Gilles Clavie, Orbis: Prawdziwych hoteli lifestyle’owych w Polsce jeszcze nie ma

Gilles Clavie, Orbis: Prawdziwych hoteli lifestyle’owych w Polsce jeszcze nie ma
Piotr Kraśko i Gilles Clavie, prezes zarządu, dyrektor generalny Orbis SA.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 paź 2019 14:33

Lifestyle to segment, którego jeszcze w Polsce nie ma, a są to hotele, które świetnie odpowiadają na oczekiwania dzisiejszych podróżnych. Marki lifestyle’owe są odpowiedzią na sharing economy i jestem przekonany, że jest to kierunek, w jakim hotelarstwo powinno się zmieniać - Gilles Clavie, prezes zarządu, dyrektor generalny Orbis SA.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 07 paź 2019 14:33

Prezes Orbisu podkreśla, że aktualnie najatrakcyjniejsze inwestycje to coworking i hotele.

- Jeśli spojrzymy na coworking i zamienimy biurka na łóżka to mamy właściwie hotel. Chcę powiedzieć, że wszystkie usługi, które dostarczamy w coworkingu, w tym też rozrywka, to że traktujemy gości jako członków pewnej społeczności – te wszystkie elementy są częścią biznesu hotelowego – wyjaśnia Gilles Clavie.

Dlatego Accor podjął współpracę na zasadach joint venture z firmą Bouygues i stworzył koncept coworkingowy Next Door, popularny we Francji, który dzisiaj działa pod nazwą Wojo i wkrótce stanie się międzynarodowy. Wojo będzie największą siecią coworkingową w Europie poprzez trzy koncepty – Wojo Spot, Wojo Corner oraz Wojo Site.

Będąc częścią Wojo Spot, klient będzie mógł skorzystać z tej oferty w co najmniej 1000 hotelach grupy Accor w Europie, a jest ich dzisiaj ponad 3000. Wojo Corner będzie konceptem trochę większym, bardziej rozbudowanym. Z kolei Wojo Site to pełna, kompleksowa oferta coworkingową, czyli cały budynek, całe piętra. Ogromną zaletą bycia członkiem społeczności Wojo stanowi dostęp do 1200 adresów w Europie i dlatego będzie to jedna z najatrakcyjniejszy ofert na rynku – zarówno dla użytkowników tych powierzchni, jak i dla inwestorów.

Co należy zrobić, by jeszcze więcej biznesmenów i turystów przyjeżdżało do Polski?

- Odpowiem anegdotą. W zeszłym tygodniu, w Krakowie odbyło się spotkanie Rady Nadzorczej Orbisu. Połowa członków rady to osoby z Francji i jestem zdziwiony tym, że te osoby – które przecież podróżują po całym świecie, nadal odkrywają jak bardzo piękna jest Polska, jak bardzo atrakcyjny jest Kraków, jaki wysoki jest poziom usług hotelowych i polskiej gościnności. Wydaje mi się, że powinniśmy zintensyfikować działania mające na celu zachęcenie do poznawania Polski, jej miast i kultury – opowiada Gilles Clavie.

Na przykład Praga wykonała tę pracę jakąś dekadę temu. Z kolei Budapeszt przez ostatnie dwa, trzy lata stał się znaną marką, a wyniki hoteli w tym mieście po prostu szybują do góry, widoczne są dwucyfrowe wzrosty i wszystko wskazuje, że ten trend się utrzyma.

- Uważam, że musimy zintensyfikować działania budujące wizerunek Polski, np. poprzez organizację międzynarodowych imprez, tak jak to miało miejsce w poprzednich latach. Brakuje też profesjonalnego centrum konferencyjnego, w którym moglibyśmy realizować największe międzynarodowe imprezy, bo rozwój segmentu MICE będzie kluczowy dla Polski – prognozuje Gilles Clavie.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • Michał 2019-10-07 18:43:50
    A przepraszam - co zrobił przez lata prezes Orbisu w sprawie rozpoznawalności Polski , że teraz się dziwi, że połowa Rady Nadzorczej pierwszy raz odwiedza nasz kraj? Gdzie oni byli wcześniej?
  • jurek 2019-10-08 11:40:56
    Szkoda, że zdecydowana wiekszość hotelarzy ma lepsza ofertę na Booking.com albo hotels.com niż na swojej stronie domowej. Płacz na własne życzenie :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.24.192
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.