Louvre Hotels Group podsumowała wyniki corocznego badania jakości przeprowadzonego w obiektach marek Royal Tulip, Golden Tulip oraz Tulip Inn. W 2015 roku sieć przebadała ponad 200 obiektów w 40 krajach. Pod uwagę były brane czystość pokoi i części wspólnych, znajomość hotelowego know-how, zachowanie personelu w stosunku do Gości i przestrzeganie sieciowych standardów. Kontrole jakości przeprowadzali doświadczeni inspektorzy, którzy wizytowali hotele jako tzw. tajemniczy goście i ujawniali się dopiero po dokonaniu oceny obiektu.

Golden Tulip Gdańsk Residence znalazł się w pierwszej dziesiątce najwyżej ocenianych hoteli z charakterystycznym logiem tulipana na świecie. Był również najwyżej punktowanym obiektem w Polsce oraz trzecim w Europie.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (54%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL