PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Grano Hotels podsumowuje długi weekend

Grano Hotels podsumowuje długi weekend
Hotel Grano, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 cze 2020 13:43

Obiekty gdańskiej sieci Grano Hotels zanotowały podczas długiego weekendu niemalże pełne obłożenie. Hotel Number One by Grano, Grano Apartments oraz Hotel Grano kuszą turystów wakacyjną ofertą, która będzie obowiązywać od początku czerwca do końca września.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 cze 2020 13:43

4 maja na nowo otworzyły się drzwi obiektów turystycznych. Do działalności powróciły zlokalizowane na terenie gdańskiej Wyspy Spichrzów obiekty sieci Grano Hotels - Hotel Number One by Grano*** i kompleks apartamentów Grano Apartments. Z kolei Hotel Grano**** 14 maja przyjął gości po raz pierwszy w historii. Nowy hotel oferuje 136 komfortowych pokoi oraz atrakcyjne udogodnienia w postaci basenu a także autorskiej restauracji “Młyn”.

W długi czerwcowy weekend obiekty Grano Hotels zanotowały blisko 90% obłożenie.

- Cieszymy się, że nasze obiekty już w kilka tygodni po otwarciu przyciągają tak wielu gości. Osiągane wyniki pozwalają nam patrzeć w przyszłość z optymizmem. Ze względu na ograniczone możliwości podróżowania poza granice kraju, spodziewamy się utrzymania wysokiego obłożenia przez całe wakacje, a także po ich zakończeniu - mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Grano Hotels.

Sieć Grano Hotels pragnie zapewnić, że przestrzega rygorystycznych procedur sanitarnych związanych z przeciwdziałaniem zarażeniu koronawirusem. Wdrożone reguły są w pełni zgodne z odgórnymi zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz WHO.

Wszelkie powierzchnie znajdujące się w przestrzeniach ogólnodostępnych (lobby, recepcje, korytarze, windy, restauracje itd.) oraz pokoje hotelowe są systematycznie i bardzo dokładnie dezynfekowane. Podobnie dzieje się w przypadku kart i kluczy do pokojów. Na terenie obiektów można znaleźć liczne punkty wyposażone w płyny do dezynfekcji. Pracownicy sieci Grano Hotels obsługując gości noszą środki ochronne w postaci maseczek, przyłbic oraz rękawiczek jednorazowych. Są też poddawani pomiarom temperatury każdorazowo przed rozpoczęciem zmiany. Posiłki wydawane w hotelowych restauracjach są przygotowywane i podawane w sposób w pełni higieniczny i bezpieczny. Na terenie obiektów sieci Grano Hotels zapewniono także możliwość utrzymania odpowiedniego dystansu pomiędzy gośćmi. Wprowadzono limity związane z liczbą oczekujących na obsłużenie w recepcji czy gości w hotelowych restauracjach.

- Chcemy, aby goście czuli się w naszych hotelach bezpiecznie, a także, aby mogli się w nich w pełni zrelaksować. Wiemy, że spoczywa na nas duża odpowiedzialność i przykładamy wielką wagę do wszelkich wytycznych sanitarnych, przestrzegając w 100% zaleceń odgórnych. Będziemy w najbliższych miesiącach szczególnie otwarci na wszelkie indywidualne prośby i sugestie gości, które mogą umilić im pobyt u nas – dodaje Arkadiusz Skobrosz, dyrektor generalny Hotelu Grano.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!