PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Grudzień dobry dla hotelarzy

Grudzień dobry dla hotelarzy
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 gru 2017 15:30

Ponad 1/3 firm w Polsce decyduje się na organizację spotkań w grudniu. Jest to drugi w roku miesiąc, kiedy organizuje się najwięcej wydarzeń biznesowych. Hotele i obiekty konferencyjne w tym czasie przygotowują liczne niestandardowe propozycje dla potencjalnych Klientów, którzy, jak wynika z badań, nie przywiązują się do miejsca spotkania. Czy hotele i obiekty konferencyjne odpowiednio wykorzystają ostatnią szansę w tym roku?

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 05 gru 2017 15:30

Zgodnie z wynikami ogólnopolskich badań dot. „Rynku spotkań biznesowych” z 2016 i 2017 peak konferencyjny ma miejsce nie tylko jesienią  i latem, ale także w miesiącach zimowych. Okazuje się, że to właśnie grudzień jest drugim w roku miesiącem, w którym organizuje się najwięcej wydarzeń. Ponad 32 proc. z zorganizowanych spotkań w roku organizuje się na koniec roku. Zaledwie o 1 proc. więcej wydarzeń jest organizowane w maju (dane z raportu z 2016 roku). Jak pokazują badania, prawie 80 proc. firm w Polsce organizuje spotkania biznesowe i konferencyjne poza siedzibą swojej firmy. Większość przedsiębiorstw korzysta z ofert proponowanych przez hotele czy obiekty konferencyjne. Grudzień jest miesiącem, w którym planowanych jest wiele spotkań o charakterze świątecznym, należy zwrócić uwagę, że jest to biznesowo krótki miesiąc w porównaniu do innych miesięcy w roku, ze względu na wypadające pod koniec roku Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok.

Firmy w grudniu „wychodzą”

Jak wynika z badań, firmy w Polsce w większości decydują się na organizację mniejszych konferencji i spotkań, tak odpowiedziało prawie 80 proc. ankietowanych. Wydarzenia te organizowane są w dużej części pod koniec roku. Firmy wybierając miejsce na organizację takiego spotkania w ponad 70 proc. same aktywnie poszukują dogodnej lokalizacji. Tylko 3 proc. deklaruje, że posiadają takie miejsca, z których korzystają stale. Jest to sygnał dla obiektów i hoteli, które powinny starać się o dotarcie do Klienta niezwiązanego ściśle z jednym obiektem, wykorzystując rotację firm między hotelami. „Od początku funkcjonowania naszego hotelu poddawaliśmy dokładnej analizie rynek i jego otoczenie. Chcemy mieć wiedzę, jakie są rzeczywiste oczekiwania i potrzeby naszych Klientów, ale także jakie zmiany zachodzą w branży usług konferencyjnych i spotkań biznesowych. Przeprowadzenie projektu mającego na celu systematyczne badanie tego rynku w Polsce pozwala uzyskać wiele cennych informacji, które pomagają nam w docieraniu do Klientów z odpowiednio przygotowanymi ofertami, a także szybciej możemy reagować na zmiany. Jak pokazują badania już na przestrzeni dwóch edycji widać kierunki zmian, w tym tę najważniejszą, że waga ceny zmniejsza się z każdym rokiem, a Klienci zaczynają doceniać inne wartości takie jak np. bliskość natury, czy jakość kuchni. Spotkania biznesowe są także coraz chętniej organizowane  poza miastem - powiedziała Grażyna Kowalczyk, dyrektor generalny Hotelu Narvil.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.220.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!