Grupa Hotelowa Louvre z nowym programem lojalnościowym


Grupa Louvre kontynuuje umacnianie strategii dla klientów, uruchamiając pierwszy krok programu lojalnościowego „Natychmiastowa korzyść Flavours” z nowymi kanałami (aplikacja, nowe strony internetowe, bezpośredni hotel).
Filarem jest umieszczenie klientów w centrum priorytetów: przejście od transakcji do bardziej emocjonalnych relacji z naszymi gośćmi stworzy bogatą i wykwalifikowaną bazę danych.
Program jest odpowiedzią na wizję i strategię Jin Jiang: budowanie globalnego sojuszu lojalnościowego z Jin Jiang, Raddisson i Louvre Hotels Group w celu dotarcia do prawie 200 milionów członków.
Ma rozwijać przychodów z hoteli: -5 proc. to główny atut przyciągający klientów. 80 proc. ankietowanych klientów przyznaje pierwszeństwo marce lub hotelowi oferującemu taki poziom rabatu w swoim programie lojalnościowym. W celu zmniejszenia kosztów dystrybucji: 50 proc. ankietowanych klientów woli kanały bezpośrednich rezerwacji, aby skorzystać z ich -5%
Stawka członkowska jest dostępna w naszych 1200 hotelach na świecie za każdą bezpośrednią rezerwację w kanałach Grupy Louvre Hotels (aplikacja, nowe strony internetowe, bezpośredni hotel).
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.