PARTNERZY PORTALU

Grupa Hotelowa Louvre z nowym programem lojalnościowym

Grupa Hotelowa Louvre z nowym programem lojalnościowym
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 sty 2020 10:53

Grupa Louvre kontynuuje umacnianie strategii dla klientów, uruchamiając pierwszy krok programu lojalnościowego „Natychmiastowa korzyść Flavours” z nowymi kanałami (aplikacja, nowe strony internetowe, bezpośredni hotel).

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 08 sty 2020 10:53

 Filarem jest umieszczenie klientów w centrum priorytetów: przejście od transakcji do bardziej emocjonalnych relacji z naszymi gośćmi stworzy bogatą i wykwalifikowaną bazę danych.

Program jest odpowiedzią na wizję i strategię Jin Jiang: budowanie globalnego sojuszu lojalnościowego z Jin Jiang, Raddisson i Louvre Hotels Group w celu dotarcia do prawie 200 milionów członków.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Ma rozwijać przychodów z hoteli: -5 proc. to główny atut przyciągający klientów. 80 proc. ankietowanych klientów przyznaje pierwszeństwo marce lub hotelowi oferującemu taki poziom rabatu w swoim programie lojalnościowym. W celu zmniejszenia kosztów dystrybucji: 50 proc. ankietowanych klientów woli kanały bezpośrednich rezerwacji, aby skorzystać z ich -5%

 Stawka członkowska jest dostępna w naszych 1200 hotelach na świecie za każdą bezpośrednią rezerwację w kanałach Grupy Louvre Hotels (aplikacja, nowe strony internetowe, bezpośredni hotel).


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.78.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!