Gwiazda Morza: nadmorski luksus ma wzięcie


Poziom sprzedaży pokoi w hotelu Gwiazda Morza Spa & Sport Resort - łącznie z rezerwacjami, dla których przygotowywane są umowy sprzedaży - przekroczył 25 proc. Znaczna część pokoi z oferowanych pierwotnie 100 jednostek w budowanym hotelu zostało wyłączonych z oferty sprzedaży.
- Przeważającą część nabywców stanowią właściciele apartamentów z dwóch budynków aparthotelu, oddanych do użytku w latach 2013 i 2015 - komentuje Agnieszka Łuczak, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu.
Hotel Gwiazda Morza Resort Spa & Sport budowany jest w odległości 120 m od otwartego morza, w dzielnicy Władysławowa Hallerowo i będzie najbardziej prestiżowym obiektem w pasie nadmorskim województwa pomorskiego. W resorcie znajdzie się dwupoziomowe SPA, profesjonalny kompleks saunarium, strefa rekreacyjna i sportowa z 3 basenami, dodatkowym basenem infinity na dachu hotelu, fitness i przeszkloną 16-metrową ścianką wspinaczkową. W Gwieździe Morza znajdą się również restauracje oraz nowoczesne centrum konferencyjne na 250 osób. Do dyspozycji gości będzie również zagospodarowana część plaży z restauracją, beach barem, strefą rekreacyjną i wypoczynkową. Wnętrza obiektu projektowane są przez krakowską pracownię Iliard, która specjalizuje się w architekturze hoteli również poza granicami Polski.
Jak podaje Agnieszka Łuczak, klienci kupujący apartamenty zauważają potencjał hotelu, który nie ma alternatywy w tej części polskiego wybrzeża. - Rokrocznie Władysławowo odwiedza ponad 850 tys. turystów i dotychczas potencjał ten nie doczekał się oferty rekreacyjnej i wypoczynkowej na wysokim europejskim poziomie. Pokoje w naszych budynkach aparthotelowych cieszą się wysokim obłożeniem, dzięki wysokiemu standardowi, którego turyści coraz częściej poszukują nad polskim morzem. Dla nas doświadczenia wynikające z zarządzania dwoma budynkami to również doskonała okazja do wsłuchiwania się w obecne trendy panujące na rynku i dopasowanie oferty nowego obiektu do oczekiwań turystów odwiedzających Władysławowo - mówi.
Pokoje hotelowe dostępne są w sprzedaży w modelu condo, gwarantującym nabywcom zysk na poziomie 7 proc. przez 15 lat, z możliwością przedłużenia do lat 20.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.