PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Hermès zawitał w Warszawie

Hermès zawitał w Warszawie
Fot. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl/mat. pras.
  • Dodano: 27 lis 2019 17:52

Wejście na rynek polski tej marki jest najbardziej spektakularnym wydarzeniem w segmencie dóbr luksusowych w regionie w tym roku. W październiku zapowiadaliśmy wejście marki na polski rynek, a 27 listopada pierwszy butik Hermès w Polsce został oficjalnie otwarty.

  • Autor: PropertyNews.pl/mat. pras.
  • Dodano: 27 lis 2019 17:52

Butik Hermès zajmie 216 mkw. i zaprojektowany został paryską agencję architektoniczną. Hotel Europejski, powrócił do swoich handlowych tradycji z rozmachem, tworząc przestrzeń Europejski Boutiques, gdzie mieścić się między innymi ten kultowy dom mody. Butik jest też pierwszym sklepem luksusowej marki w tej części Europy, i 311. sklepem na świecie. Dom mody słynie ze skórzanych torebek m. in. Kelly i Birkin, a także szali, zegarków, biżuterii, perfum. W strefie Europejski Boutiques powstanie 12 butików oraz HE Concept Store, Przestrzeń handlowa zajmie 3 tys. mkw. z czego HE Concept Store to 330 mkw. Parking podziemny obejmie 85 miejsc. Oprócz Hermèsa w Europejski Boutiques pojawią się m.in. sklepy Brunello Cucinelli i W.KRUK Rolex. 

Rynek dóbr luksusowych w regionie centralnej i wschodniej Europy do kilku lat odnotowuje wzrosty. Rozwój gospodarczy przyczynia się do wzrostu atrakcyjności regionu, co oprócz zwiększenia siły nabywczej mieszkańców, ma również odzwierciedlenie we wzmożonym ruchu turystycznym. Wraz ze wzrostem poziomu zamożności społeczeństwa zmienia się również styl życia, a zapotrzebowanie na dobra luksusowe rośnie. Na mapie ekspansji prestiżowych marek preferowanymi destynacjami w dalszym ciągu są Czechy i Rosja, ale Polska coraz częściej pojawia się wśród rozważanych lokalizacji.

Polska, jako największy rynek w regionie, ma największy potencjał rozwoju. W naszym kraju mieszka już ponad 1,3 miliona osób zamożnych, a ich liczba stale rośnie. W porównaniu do poprzedniego roku średnio o około 10% zwiększyła się wartość wszystkich segmentów luksusowych, a prognozy sugerują, że w najbliższych latach utrzyma się trend wzrostowy, zwłaszcza w segmencie luksusowej biżuterii i zegarków, samochodów luksusowych oraz premium, a także alkoholi.

W Warszawie większość marek luksusowych jest zlokalizowana wzdłuż Traktu Królewskiego od butików na ul. Moliera (Christian Louboutin, Valentina, Kenzo, Marc Jacobs), przez powierzchnie handlowe w biurowcu Metropolitan na Pl. Piłsudskiego (Dior, Prada, Tom Ford, Celine), dom handlowy Vitkac (Louis Vuitton, Gucci, Bottega Veneta, Alexander McQueen), po butiki w Ethos (Corneliani, Davide) i Domu Dochodowym na Pl. Trzech Krzyży (Ermenegildo Zegna, Derbys & Oxfords) oraz butików na przyległych ulicach (Omega, Carolina Herrera, Tara Jarmon, Tory Burch, Dsquared2). Zamożniejsi koneserzy mody, zarówno marek międzynarodowych, jak i polskich projektantów, w poszukiwaniu najnowszych trendów podążają właśnie tym szlakiem.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Jacek 2019-11-29 09:50:38
    a co to je ta Valentina ????? Ta Drag Queen?;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.106.223
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.