PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Home-office pod gwiazdkami? Hotele mają pomysł, jak zwiększyć popyt

Home-office pod gwiazdkami? Hotele mają pomysł, jak zwiększyć popyt
Propozycję biura w hotelu oferują już zarówno wielkie marki, jak i pojedyncze hotele zlokalizowane na całym świecie. Home-office w hotelu jest również coraz częściej dostępny w Polsce. Shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 lis 2020 08:19

Przestrzenie coworkingowe w hotelowych wnętrzach to już standard, jakiego oczekują goście. Jednak w dobie pandemii zarówno sieci, jak i pojedyncze hotele poszły o krok dalej, wynajmując pokoje do pracy zdalnej.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 04 lis 2020 08:19

Wynajem pokoju wyłącznie na godziny obejmujące dzień roboczy (w godzinach 9-17 lub 9-18), dobre łącze internetowe, kawa i herbata gratis plus dodatkowe zniżki w hotelowej restauracji - tak w skrócie prezentuje się oferta, jaką hotele dedykują osobom, które nie mogą sobie pozwolić na pracę w domu, a coworking nie spełnia ich potrzeb utrzymania dystansu społecznego. To kolejna ze zmian, z jakimi mamy do czynienia podczas pandemii, a jednocześnie nowy sposób, który ma szansę zwiększyć popyt w hotelach biznesowych, które wciąż czekają na gości.

Accor zadba o balans

Propozycję biura w hotelu oferują już zarówno wielkie marki, jak i pojedyncze hotele zlokalizowane na całym świecie, wśród nich, m.in. Raffles Singapore, Intercontinental New York Times Square w Nowym Jorku, Zoku Amsterdam czy kilka obiektów działających w centrum Moskwy. Niedawno o nowej koncepcji „Hotel Office” poinformował również Accor. „Wraz z globalnymi zmianami społecznymi, branża hotelarska wchodzi na nowe tory. Około 300 hoteli Accor w całej Europie - od marki ibis po Fairmont Hotels & Resorts - zaoferuje tzw. biura hotelowe” - tak nowy koncept zapowiedziano w mediach społecznościowych.

- Praca w domu może być dla niektórych wygodna. Ma jednak swoje ograniczenia: współdzielenie przestrzeni, zachwianie równowagi życia osobistego i zawodowego. W hotelu można bez przeszkód wykonywać połączenia konferencyjne, dysponować komfortową przestrzenią i korzystać z udogodnień hotelowych, takich jak restauracja, siłownia i nie tylko - wyjaśniał James Wheatcroft, Vice-president of Marketing Accor Hotels, Northern Europe, wyraźnie podkreślając misję biur hotelowych - optymalizację wydajności pracowników.

Na początek konceptem objęto większość hoteli spod parasola Accor zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii i na północy Europy, jednak w nadchodzących tygodniach program może zostać rozszerzony na kolejne kraje.

Polskie hotele nie zostają w tyle

Oferta home-office w hotelu jest również coraz częściej dostępna w Polsce. Na wprowadzenie do hotelowego cennika opcji wynajęcia pokoju w charakterze biura zdecydowała się, m.in. sieć Best Western (np. w hotelu Best Western Plus Hotel Warsaw), krakowski Crown Piast Hotel & Spa czy stołeczny Airport Hotel Okęcie.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.67.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!