Zwiększenie świadomości hotelarzy na temat koniecznej redukcji plastiku w hotelach i zachęcenie do dzielenia się dobrymi praktykami jest celem kampanii „Hotel bez plastiku” zainicjowanej przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. Izba chce dotrzeć do hotelarzy ze wskazówkami, które pozwolą ograniczyć ilość odpadów plastikowych w obiektach hotelarskich i w ten sposób włączyć się w działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego.
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego rozpoczęła w lipcu kampanię edukacyjną skierowaną do branży hotelarskiej w Polsce na temat sposobów redukcji plastiku w hotelach. – O szkodliwości plastiku i jego ogromnej ilości w środowisku mówi dzisiaj cały świat. Korzystając z pozycji największej organizacji samorządu w branży, chcemy zaapelować do hotelarzy o zmniejszenie ilości plastiku zużywanego w obiektach hotelowych. Jestem przekonany, że my, hotelarze, możemy zrobić wiele w tym zakresie, a wdrożenie nawet jednego rozwiązania wpłynie pozytywnie na nasze otoczenie – mówi Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (74%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL