To esencja współczesnego marketingu. Regularnie prezentując produkt lub usługę na poczytnych blogach, mamy pewność, że nasza firma nie zostanie niezauważona. Pomimo tego hotelarze wciąż zaniedbują ten kanał komunikacji, a polska blogosfera zajmująca się tematyką hoteli dopiero raczkuje.

Blogerzy i ich czytelnicy stanowiących dużą, wpływową społeczność, której warto się lepiej przyjrzeć. Według badań CBOS ponad 6 proc. Polaków prowadzi własnego bloga. Badania pokazują także, że ponad jedna trzecia użytkowników, którzy czytają blogi minimum raz w miesiącu przyznaje, że zdarzyło się im kupić produkt lub usługę pod wpływem tego, co przeczytali (34 proc.). Blogi stanowią obecnie jeden z najważniejszych kanałów informacyjnych o bieżących trendach i promocjach. Stale obserwujemy ich profesjonalizację, niektórzy blogerzy w ciągu ostatnich lat urośli do rangi ekspertów zapraszanych do telewizji i radia. Przez rosnące znaczenie blogosfery w działaniach ePRowych zauważamy także rosnący trend współpracy na linii marketer – bloger. Jak ten potencjał wykorzystują hotelarze?

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL