Wkrótce wydłużony weekend wielkanocny, jednak na razie hotele odnotowują niski stan rezerwacji na ten czas. Oznacza to, że branża hotelarska wciąż boryka się z tzw. krótkim oknem rezerwacyjnym.
- W lutym 2023, po kilku miesiącach spadkowego trendu, nastąpiła wyraźna poprawa wyników hoteli w Polsce.
- Satysfakcjonującą frekwencję, czyli powyżej 50 proc. obłożenia, osiągnęła w lutym ponad połowa hoteli, w tym 17 proc. obiektów - powyżej 70 proc.
- Zmniejszyła się różnica pomiędzy wynikami hoteli wypoczynkowych i biznesowych – to jeden z wniosków płynących z najnowszej ankiety Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, przeprowadzonej na początku marca.
- Przed nami wydłużony weekend związany ze Świętami Wielkanocnymi. Jednak stan rezerwacji w tym okresie, przynajmniej na razie, jest na niskim poziomie.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze