Z badań przeprowadzonych przez Samsunga wynika, że takie obiekty odwiedzamy od jednego do nawet ośmiu razy w roku (53,4 proc. ankietowanych gości hotelowych robi to służbowo, a 68,4 proc. – prywatnie). Przywozimy ze sobą zazwyczaj smartfon (tak deklaruje 75 proc. respondentów), laptop (65 proc.), słuchawki (53 proc.), a także powerbank (45 proc.), tablet (40 proc.) oraz internet mobilny (31 proc.) i router wi-fi (16 proc.).

Interaktywne tablice w salach konferencyjnych, dotykowe ekrany informacyjne w recepcji oraz centrum zarządzania hotelowym pokojem z poziomu telewizora – goście coraz częściej szukają miejsc wyposażonych w systemy digital signage.

Goszcząc w hotelach, coraz większą wagę przywiązujemy do nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Stają się one nie tylko elementem podnoszącym standard i wygodę miejsca noclegowego, ale też nierzadko są jednym z kluczowych warunków wyboru przez klienta danego obiektu – czytamy w portalu www.rp.pl.

– W dobie internetu i cyfryzacji, gdy wiele czynności wykonujemy za pośrednictwem smartfona, oczekujemy, że w ten sam sposób będziemy mogli korzystać z udogodnień oferowanych przez hotel – mówi Mikołaj Bobiński, dyrektor sprzedaży Dywizji IT w Samsung Polska.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl