PARTNERZY PORTALU

Hotele sieciowe mają łatwiej

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 25 wrz 2013 08:11

Coraz więcej niezależnych hoteli wchodzi w system franczyzowych dużych, międzynarodowych grup. Polski rynek ma jednak potężny, niewykorzystany potencjał. Zgodnie z badaniami aż 80 proc. obiektów działa niezależnie. Dla porównania w USA jest dokładnie odwrotnie - pisze Puls Biznesu.

  • Autor: Puls Biznesu
  • Dodano: 25 wrz 2013 08:11

Przedsiębiorcy decydują się na podpisanie umowy franczyzowej z kilku powodów. W ten sposób dużo łatwiej o dotarcie do klienta, szczególnie pochodzącego spoza regionu oraz kraju. Jak podają przedstawiciele hotelu Mercure Piotrków Trybunalski Vestil (dawniej Vestil), obecność w międzynarodowych systemach rezerwacyjnych Accoru zwiększyła liczbę gości o 10 proc. przy jednoczesnym spadk kosztów ich pozyskania.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Kolejną korzyścią jest know-how dostarczane przez sieci a także możliwość skorzystania z gotowych projektów obiektu. Co więcej, współpraca z dużą sięcią wiąże się ze znacznym spadkiem kosztów prowadzenia działalności - m.in. poprzez znacznie łatwiejsze negocjowanie umów np. na dostarczanie produktów niezbędnych dla funkcjonowania obiektu.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.228.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!