Hotele wychodzą z niszy


Rosnące wyniki segmentu hotelarskiego w całej Europie, a w szczególności na centralnej części kontynentu powodują, że inwestorzy coraz częściej spoglądają na takie obiekty jako dobrą klasę aktywów - ocenia w rozmowie z Propertynews.pl Lukas Hochedlinger z Christie&Co.
- W Polsce oraz w innych krajach Europy Centralnej hotele jako klasa aktywów, nabierają na znaczeniu - tłumaczy Lukas Hochedlinger Managing Director Germany, Austria & CEE w firmie Christie&Co.
Jak dodaje, hotele wychodzą z kategorii produktów niszowych. - Hotele zmieniają się z produktu niszowego na jeden z głównych obszarów działalności deweloperów i inwestorów. Rośnie międzynarodowy i krajowy popyt. Wciąż wzrasta np. wskaźnik frekwencji, wskaźnik RevPar. Dzieje się to w całej Europie, ale w Polsce dynamika jest wyższa niż na zachodzie - dodaje Hochedlinger.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.