Najbardziej rozpoznawalna polska marka i jeden z najlepszych rynków hotelarskich w Polsce. Kraków nie ma dość i czeka na nowe projekty. Szczególnie potrzeba tu hoteli pięciogwiazdkowych, dużych obiektów mogących pomieścić ponad 500 osób i nowego centrum kongresowego. Taki wnioski płyną z debaty "Hotelowy Kraków na fali. Marka, design, flex - jak się wyróżnić i kreować miejsca pełne zadowolonych gości" i Property Forum Kraków.
Zdaniem panelistów, Kraków jest wciąż jednym z najlepszych rynków hotelowych w Polsce. - To taki "hello product". Gdy analizujemy dlaczego turyści przyjeżdżają do Polski, okazuje się, że Kraków jest bardziej rozpoznawalny niż sama Polska. Pierwszym wyborem dla turystów jest Kraków, a potem dopiero Polska - twierdzi Jan Błoński, dyrektor regionu południowego, Louvre Hôtels Group.
Od lat można zaobserwować trend wzrostowy na hotelarskim rynku w stolicy Małopolski. - Kraków ma największe obłożenie. To nadal dobry i chłonny rynek - wskazuje Radosław Altheim, Managing Director, Q Hotel.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (93%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.