PARTNERZY PORTALU


IGHP chce zniesienia wszystkich limitów w działalności hoteli

IGHP chce zniesienia wszystkich limitów w działalności hoteli
Hotele miejskie o profilu biznesowym wciąż odczuwają znikomy w porównaniu do poprzednich lat udział w sprzedaży segmentu gości zagranicznych - tłumaczy Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Fot. PTWP.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 lip 2021 15:24

IGHP domaga się zniesienia limitu 75 proc. obłożenia w hotelach. - Ma on coraz mniejsze znaczenie wobec rosnącej liczby zaszczepionych i ozdrowieńców przybywających do hoteli, które są bezpieczne. Zagrożenie zakażeniem jest takie samo jak w sklepach, kościołach, czy w obiektach sportowych - tłumaczy Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 12 lip 2021 15:24
  • Hotele mają problem z rekrutacją pracowników. Zarządzający stosują zasadę „wszystkie ręce na pokład”, prosząc pracowników administracyjnych o pomoc w obsłudze gości – tam oczywiście gdzie jest to możliwe.
  •  Hotele miejskie w ograniczonym stopniu korzystają z bonu turystycznego. Niektóre budują ofertę dla turystów z dziećmi korzystając z PBT, ale to nie pomaga w zapewnieniu odpowiedniej frekwencji od poniedziałku do piątku. 
  • Hotele co miesiąc otrzymują faktury grozy od dostawców towarów i usług. Nie można więc się dziwić, że pracując w od 16 miesięcy w pandemii, znacznie obniżonego popytu i wzrastających kosztów operacyjnych,  dostosowują ceny do sytuacji na rynku.

Na rynku dużo się słyszy o paragonach grozy w turystyce, zwłaszcza w miejscowościach turystycznych. Czy hotele także korzystają z pandemicznego okienka i podwyższyły ceny, próbując nadrobić straty? 

Ireneusz Węgłowski, prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego: Hotele, tak jak inne przedsiębiorstwa, prowadzą w gospodarce wolnorynkowej działalność zgodnie z zasadami rachunku ekonomicznego. Jeśli porównamy koszty zaopatrzenia do ubiegłego roku i poprzednich lat, to zauważymy ich istotny wzrost w wielu grupach rodzajowych. Zauważmy, że hotele co miesiąc otrzymują „faktury grozy” od dostawców towarów i usług, nie mówiąc o wzroście kosztów pracy. Nie można więc się dziwić, że pracując w od 16 miesięcy w warunkach pandemii, znacznie obniżonego popytu i wzrastających kosztów operacyjnych hotelarze dostosowują ceny do sytuacji na rynku. 

IGHP apeluje o tarczę 2.0 dla dużych przedsiębiorstw hotelowych

IGHP odwiedziła 21 miast, promując akcję HotelYou. Prezentacja projektu zakładającego utworzenie programu lojalnościowego i aplikacji mobilnej dla gości korzystających z różnorodnych hoteli w całym kraju zakończyła się w czwartek 8 lipca. Jakie było zainteresowanie? Ile hoteli zadeklarowało, że przystąpi do programu? 

IGHP zdecydowała się wyjść na rynek z ofertą skierowaną do hoteli i osób podróżujących w kraju. Chcemy zachęcić turystów do odkrywania ciekawych miejsc w Polsce i zdobywania nowych doświadczeń związanych z turystyką, hotelom zaś oferujemy możliwość niskobudżetowej promocji z dotarciem do lojalnej grupy gości.

Walka z epidemią nie może demolować branży hotelowej

Udział w programie pozwoli na zwiększenie liczby rezerwacji przez własne kanały, głównie przez strony internetowe hoteli. Właśnie zakończyliśmy wyczerpujący roadshow zaplanowany na przełom czerwca i lipca w 21 miastach i regionach całego kraju, a jego rezultaty są obiecujące. Wkrótce podsumujemy wyniki spotkań i odzew ze strony hoteli i opublikujemy wyniki.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.142.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!