IHG wprowadza nową markę. Voco ma połączyć chillout z biznesem


Grupa InterContinental Hotels podpisała umowę na pierwszy hotel pod nową marką - voco. Ma to być - jak zapowiadają przedstawiciele IHG - ekskluzywny brand, który połączy nieformalny charakter obiektów z wysoką jakością. Choć markowy debiut zaplanowano w Australii, to voco ma pojawić się w atrakcyjnych lokalizacjach również w Europie.
Nazwa voco pochodzi od łacińskiego słowa "zapraszać" lub "spotykać się". Obiekty działające pod tym brandem mają połączyć nieformalny klimat i styl lokalizacji z jakością i gwarancją globalnej marki. Marka voco ma wzmocnić ofertę IHG w segmencie wartym 40 miliardów dolarów, który ma wzrosnąć o kolejne 20 miliardów dolarów do 2025 roku.
Pierwszy hotel rozpocznie działalność w Australii. Watermark Hotel & Spa Gold Coast, Surfers Paradise, Australia to 388-pokojowy hotel położony jest w samym sercu Surfers Paradise, kilka kroków od plaży i oferuje swoim gościom dwa baseny i 800 mkw. przestrzeni konferencyjnej. Wkrótce obiekt zostanie przejęty przez długoletniego partnera IHG, firmę SB & G, która obecnie posiada pięć innych hoteli IHG w Australii. Hotel ma zostać otwarty pod flagą voco pod koniec 2018 roku.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.