PARTNERZY PORTALU


Jak przyciągnąć gości do hotelu?

Jak przyciągnąć gości do hotelu?
Fot. Fotolia
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 22 mar 2017 14:58

Przebicie się z ofertą w gąszczu prawie 4 tysięcy obiektów noclegowych jest nie lada wyzwaniem. Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji? Jak podbić rynek usług noclegowych? Warto zastosować kilka sprawdzonych metod.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 22 mar 2017 14:58

Można śmiało powiedzieć, że branża hotelowa w Polsce ma się dobrze. Już w pierwszym półroczu 2016 roku z pobytu w obiektach noclegowych skorzystało aż 12,8 miliona turystów, z czego 20,8% (2, 7 miliona osób) stanowili turyści zagraniczni. Te dane GUS-u pokazują jedynie skalę zainteresowania z jaką muszą zmierzyć się hotelarze.

Według wspomnianego już raportu GUS-u zdecydowana większość turystów, bo aż 8,7 miliona osób, które odwiedziły Polskę, na miejsce swojego noclegu wybrała hotele. Potencjał jeżeli chodzi o zdobycie klientów jest bardzo duży. Wystarczy tylko wzbudzić zainteresowanie ofertą hotelu oraz samym obiektem.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (4)

  • Jacek 2017-03-27 08:14:25
    Jak przyciągnąć? Przede wszystkim jakością obiektu i miłą, pomocną obsługą. Pokoje muszą być czyste, zadbane, tak żeby spędzanie w nich czasu było przyjemnością. Strefa spa też musi być na poziomie. A pracujący w hotelu ludzie to po prostu podstawa - jeśli są mili, uprzejmi i kompetentni to mnie to przekonuje. Wtedy podróżuje z przyjemnością. Ostatnio np. bardzo dobrze wypocząłem w okolicach Kołobrzegu, w Senatorze. Jedzenie pyszne, pokój posprzątany na błysk, wszyscy miło się do Ciebie odnoszą - pełna kultura i tak powinno być wszędzie.
  • Waldekr94494 2019-02-21 11:02:04
    W moim hotelu dbanie o czystość to priorytet, jestem kierownikiem od wielu lat i chciałem żeby po mojej pracy został jakiś ślad. Udało mi się poprawić opinie gości o naszym hotelu w Internecie, bo wcześniej narzekali strasznie na stan pościeli, czystość w łazience itp. Teraz dzięki nowej ekipie sprzątającej mamy progres, a ona używa tylko preparatów ProFormula i widzę że praca idzie im dużo sprawniej niż poprzedniej. Dodatkowo oddajemy pościel do pralni, która używa proszków OMO, a po nich pościel pachnie niebiańsko!
  • luizka77 2019-04-03 14:17:03
    Nasz pensjonat ma wykupiony abonament w serwisie Gufik- sa tutaj miejsca polecane rodzicom z dziećmi, nam to pasuje, mamy plac zabaw, basen, sporo atrakcji dla dzieci. Dzięki temu mamy reklamę, widać że zwiększyła się liczba gości także serwis skuteczny. A wcale dużo abonament nie wynosi
  • luizka77 2019-04-03 14:18:33
    Nasz pensjonat ma wykupiony abonament w serwisie Gufik- sa tutaj miejsca polecane rodzicom z dziećmi, nam to pasuje, mamy plac zabaw, basen, sporo atrakcji dla dzieci. Dzięki temu mamy reklamę, widać że zwiększyła się liczba gości także serwis skuteczny. A wcale dużo abonament nie wynosi
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.234.211.61
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!