Grupa Hard Rock International poinformowała o nawiązaniu współpracy promocyjnej z Lionsgate, studiem filmowym i telewizyjnym stojącym za legendarną serią thrillerów John Wick.
- Hard Rock International i Lionsgate wprowadzają elementy świata Johna Wicka, które pozwolą fanom „żyć jak Wick”.
- Wśród tych możliwości jest szansa na wygranie garnituru szytego na miarę przez Paco Delgado, nominowanego do Oscara® kostiumologa Johna Wicka, bilety na premierę, imprezy dla VIP-ów na czerwonym dywanie oraz wyjątkowe atrakcje kulinarne.
- Zwycięzca będzie mógł skorzystać z ekskluzywnego pobytu i atrakcji w legendarnym apartamencie Rock Star w Hard Rock Hotel w Nowym Jorku.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (73%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze