Kloepfel Real Estate. Bazę mieszkaniową rozkręci, a hotelową podkręci


Chcemy wybudować kilka hoteli dla debiutujących w Polsce marek. W ofercie mamy zarówno brandy lifestyle’owe, jak i biznesowe, w segmencie od dwóch do czterech gwiazdek – zapowiada Norbert Moraczewski, prezes Kloepfel Real Estate. Optymistyczny scenariusz tej spółki o charakterze oportunistycznym zakłada, że jeszcze w tym roku uda się kupić co najmniej dwa grunty hotelowe i tyle samo pod mieszkania na wynajem.
Kloepfel Real Estate jest częścią dużej niemieckiej grupy Kloepfel Group. - Jako człowiek, który większość swojego życia przepracował w Niemczech, zawsze w swojej pracy promowałem Polskę. W końcu się udało. Spółka koncentruje się na mieszkaniówce i na hotelach. W tych sektorach mamy duże doświadczenie. Dwa lata temu wprowadzałem do Polski między innymi markę Leonardo Hotels – tłumaczy Norbert Moraczewski, prezes Kloepfel Real Estate.
Dalej w artykule:
• Jaki model biznesowy w przypadku mieszkań na wynajem chce wdrożyć Kloepfel Real Estate?
• Czy spółka zajmie się obsługą wynajmu?
• Ani franczyza, ani umowa o zarządzanie, więc co? Umowy najmu z sieciami hotelowymi dają najlepszą gwarancję jakości.
• Po jakim czasie hotele będą gotowe na sprzedaż?
• Czy Kloepfel Real Estate interesuje się akwizycjami gotowych obiektów, w tym kamienic do rewitalizacji?
• Na ile inwestycji w tym roku spółka jest przygotowana?
• Branża hotelowa mocno się rozpędziła, szczególnie w Warszawie i w Gdańsku. Kloepfel Real Estate też tam szuka swojej szansy. Dlaczego spółka nie boi się przegrzania tych rynków?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.