Fête de la Musique, czyli francuska tradycja wspólnego grania, koncertowania i słuchania muzyki doskonale przyjęła się na całym świecie. Jej ambasadorem stały się również słynące z elegancji i luksusu hotele Sofitel. które aktywnie wspierają tę zainicjowaną 37 lat temu w Paryżu ideę. Muzyka rozbrzmiewająca 21 czerwca w hotelach Sofitel na całym świecie stała się już tradycją cenioną zarówno przez stałych bywalców, jak i nowych gości.

W 2019 roku marka przygotowała niespodziankę, bowiem tegoroczna odsłona święta muzyki została zorganizowana jako La Nuit By Sofitel. Jest to jedno z flagowych wydarzeń przygotowanych przez markę Sofitel, nawiązujące do elektryzującego, eleganckiego nocnego życia Paryża. Koncept opiera się na połączeniu nowoczesnej muzyki na żywo, odpowiednio zaaranżowanej przestrzeni oraz dedykowanego menu z koktajlami. La Nuit by Sofitel ze swoim nowoczesnym i dynamicznym klimatem gościło wydarzenia związane z festiwalami filmowymi czy pokazami mody m.in. w Cannes, Marrakeszu, Moskwie czy Los Angeles. W Polsce koncept zadebiutował jako Fête de la Musique, a wszystko w nawiązaniu do Live the French Way – nowoczesnego francuskiego stylu życia.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL