Hotelowe marki luksusowe muszą na równi z innymi obiektami inwestować w programy lojalnościowe - uważa Markus Lehnert, regionalny wiceprezes ds. Rozwoju sieci Marriott International.
- Na polskim rynku hotelowym jest miejsce na nowe hotele. Tym bardziej, że ja zawsze chcę mieć coś nowego do realizacji - zapewnia Markus Lehnert.
Jak tłumaczy, każdy rynek hotelowy na świecie musi przejść przez cykle koniunkturalne. - Na początku XXI wieku w Polsce mieliśmy prawdziwy boom hotelowy. Potem stopniowo następowało spowolnienie. Dziś mamy do czynienia z dywersyfikacją rynku - dodaje wiceprezes.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (64%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze