Lotnisko Chopina obsłużyło 8 mln pasażerów


W pierwszym półroczu 2018 r. warszawski port obsłużył 8 mln pasażerów. W porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku jest to liczba większa o 14,8 proc. Od stycznia do czerwca 2017 r. ze stołecznego lotniska skorzystało prawie 7 mln osób.
W czerwcu na Lotnisku Chopina obsłużono ok. 1,7 mln podróżnych. Od początku roku z usług stołecznego portu w ruchu międzynarodowym skorzystało ponad 7 mln osób (wzrost o 20,3 proc.), a w ruchu krajowym 820 tys. Dane te pokazują m.in., że pozycja warszawskiego lotniska jako atrakcyjnego punktu przesiadkowego w tej części Europy nieustannie wzrasta.
– Nasz port konsekwentnie umacnia się na pozycji lidera w regionie – mówi Hubert Wojciechowski, dyrektor biura marketingu i PR Lotniska Chopina. – W okresie styczeń-czerwiec liczba obsługiwanych pasażerów wzrosła o blisko 15 procent w porównaniu z rokiem 2017, a udział pasażerów tranzytowych zbliża się do poziomu 30 procent. Potwierdza to dynamicznie rosnący potencjał przesiadkowy regionu Europy Środkowo-Wschodniej – dodaje Hubert Wojciechowski.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (47%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.