Louvre Hotels Group wprowadza na polski rynek markę Golden Tulip
Druga w Europie i ósma na świecie grupa hotelarska Louvre Hotels Group (LHG) wprowadza na polski rynek nową markę. To Golden Tulip, na którą przemianowano warszawski hotel Kyriad Prestige znajdujący się przy Placu Zawiszy - informuje Rzeczpospolita.
Golden Tulip to marka powstała w roku 1962. Działa pod nią obecnie 118 hoteli, które w 33 krajach oferują łącznie 16,5 tys. pokoi.
LHG, która w tym roku chce wybudować 80 hoteli głównie w Europie oraz Azji, a w kolejnych pięciu latach stawiać po 100 kolejnych rocznie, posiada w Polsce 10 obiektów. Kolejne inwestycje sieci byłyby realizowane przy współudziale Warimpexu we Wrocławiu, Bydgoszczy i Zielonej Górze, a następnie w Gdańsku, Katowicach, Poznaniu, Krakowie i Rzeszowie - informuje Rzeczpospolita.
To kolejny dowód na to, że branża hotelarska obudziła się z pokryzysowego zastoju. Jak informowaliśmy wcześniej, tylko w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Świnoujściu, Wrocławiu, Krakowie, Mikołajkach, Rzeszowie, Lublinie i Suwałkach - miastach, które znalazły się w rankingu Top 10 miast Polski pod względem nowych inwestycji hotelowych, przygotowanego przez Horwath HTL - powstaje blisko 50 hoteli, które zaoferują 5,3 tys. pokoi.
Z danych Ministerstwa Gospodarki wynika, że w Polsce działa ok. 2 tys. skategoryzowanych hoteli.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.