PARTNERZY PORTALU


Luksusowe marki stawiają na sezonowe butiki w renomowanych resortach turystycznych

Luksusowe marki stawiają na sezonowe butiki w renomowanych resortach turystycznych
Jak pokazuje Hermes czy Chanel, marki luksusowe swoje najlepsze i najważniejsze produkty chcą sprzedawać wyłącznie stacjonarnie. Zależy im na utrzymaniu bezpośredniego kontaktu z klientem i poczucia wyjątkowości. Fot. unsplash.com (Henry Chen).
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lip 2021 16:12

Świat luksusu inwestuje w wypoczynek. Sieć hoteli Bvlgari nie zawiesiła projektów modernizacyjnych czy deweloperskich na czas pandemii. Koncern LVMH zainwestował w rozwój historycznej marki hotelarskiej Belmond. Również domy mody: Louis Vuitton, Gucci, Armani czy Versace otworzyły lub planują otwarcie obiektów hotelarskich sygnowanych swoją marką.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 lip 2021 16:12
  • Przez pandemię najbardziej ucierpiały marki ze średniej półki. Zamykają część lokalizacji w opustoszałych przez home office dzielnicach biznesowych i szukają lokalizacji bliżej mieszkań.
  • Luksusowe brandy również odnotowały straty, ale szybko je odrabiają. Dior i Chanel radzą sobie fantastycznie. Biją nawet rekordy sprzedaży.
  • Turystyczne lokalizacje to teraz topowy wybór luksusowych marek. Na sezon letni chętnie wybierają okolice takie, jak np. Capri, Saint Tropez, zaś na sezon zimowy – górskie pasaże turystyczne.
  • Prognozuje się, że globalnie jeszcze przez 12 – 18 miesięcy będziemy świadkami kolejnych zamknięć i istotnych zmian na rynku, także w zakresie nieruchomości handlowych.

Aktualne pozostają wyzwania topowych marek w zakresie dostępności odpowiednich lokali. Chanel interesuje się przede wszystkim ulicami handlowymi, których sytuacja w Polsce jest wciąż trudna. Jednak pandemia obudziła dyskusje o roli handlu i przenoszeniu go z galerii na ulice.

Pandemia uderza w luksusowe marki

- To niezwykła szansa, by polskie miasta wprowadziły strategie wspierające transformację takich arterii, jak np. warszawski Trakt Królewski, by skuteczniej przyciągać najbardziej prestiżowe marki i odzwierciedlić europejskie aspiracje mieszkańców i samorządów - uważa Agata Krysiak, ekspertka ds. rynku luksusowego.

Czy osłabiona pozycja galerii handlowych przekreśla szansę na to, że marki premium będą się tam otwierać?

LVMH przejmuje i sięga po nowe możliwości w sferze luksusu

- Centra handlowe nigdy nie były ich naturalnym środowiskiem, choć istnieją wyjątki na świecie, czego dobrym przykładem jest The Dubai Mall czy luksusowe department stores, takie jak: Harrods, KaDeWe czy Le Bon March Marché. Są to jednak wyjątkowe lokalizacje, których powodzenie i popularność jest ściśle związana z długą historią lub odpowiednim zaplanowaniem inwestycji. Polskim przykładem mógłby być np. Vitkac - wylicza Agata Krysiak.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 45.55.59.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!