PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Marka Mondrian wkracza do Europy

Marka Mondrian wkracza do Europy
shutterstock
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 sty 2020 12:35

Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysięczny hotel w Europie. Przy łącznej liczbie 340 tys. pokoi w 39 krajach, jest wiodącym operatorem hotelowym w regionie. Wzbogacenie portfolio o 26. markę, Mondrian, to kolejny krok w kierunku rozbudowy segmentów premium i lifestyle.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 sty 2020 12:35

Działalność marki Mondrian w Europie zapoczątkują dwa obiekty we Francji. W pierwszej kolejności będzie to obiekt Cannes Grand Hotel przy Croisette, którego ponowne otwarcie planowane jest na 2021 r. Hotel będzie oferował 75 pokoi na 11 piętrach, restaurację i bar z widokiem na prywatny ogród o powierzchni 4 tys. mkw., ustawne sale konferencyjne i prywatną plażę przed hotelem.

Podkreśleniem pozycji nowej, unikalnej marki w segmencie lifestyle na Lazurowym Wybrzeżu będzie otwarcie prywatnej plaży w 2020 roku. Drugi obiekt powstanie w Bordeaux. W hotelu mieszczącym się w XIX-wiecznym budynku do dyspozycji gości będzie 97 pokoi o powierzchni od 25 do 50 mkw.  zlokalizowanych na trzech piętrach. Ofertę obiektu uzupełniają: restauracja z salą barową o powierzchni 460 mkw., spa, przestrzeń konferencyjna i otwarty taras o powierzchni 225 mkw. Jego otwarcie planowane jest na drugą połowę 2021 r. Ten ambitny i elegancki projekt będzie miał swoją premierę podczas uroczystej ceremonii wiosną 2020 r. w obecności wszystkich partnerów, którzy przyczynili się do tego sukcesu.

Mondrian to filozofia podróżowania. Rewolucyjny design i nowoczesny wystrój czynią obiekty tej marki pozycją obowiązkową zarówno dla turystów, jak i miejscowych. Mondrian zawsze znajduje się w samym sercu najbardziej urzekających scenerii kulturowych na świecie, pozwalając każdemu zasmakować innowacyjności i kreatywności. Hotele tej marki zapewniają gościom stylową przystań dzięki współpracy z największymi nazwiskami w branży oraz przełomowej ofercie gastronomicznej i życia nocnego.

Grupa Accor wykorzystuje sprzyjające trendy panujące w Europie, która jest popularnym celem podróży wśród turystów z całego świata – stary kontynent stanowi niemal 50% światowego portfolio Grupy. Do 2020 r. Accor udostępni kolejnych 350 000 pokoi na całym świecie.

Przyspieszenie w segmentach luxury i premium

W ciągu ostatnich kilku lat Grupa przeszła radykalną transformację, decydując się w szczególności na ekspansję w Europie i przyspieszając rozwój swoich ekskluzywnych marek. Jest to sektor, wobec którego Accor ma duże aspiracje od czasu przejęcia w 2016 r. marek Fairmont, Raffles i Swissôtel. W 2016 r. Grupa miała w portfolio cztery marki z segmentów luxury i premium wobec około 20 najbardziej prestiżowych posiadanych dzisiaj, z których 11 działa w Europie. Trzy z nich – Sofitel, Rixos i Fairmont – znalazły się w rankingu 10 najbardziej luksusowych marek na kontynencie, zapewniając Grupie po raz pierwszy pozycję europejskiego lidera w tym segmencie.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.217.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!