Marka Mondrian wkracza do Europy


Grupa Accor właśnie przekroczyła symboliczny kamień milowy, otwierając swój trzytysięczny hotel w Europie. Przy łącznej liczbie 340 tys. pokoi w 39 krajach, jest wiodącym operatorem hotelowym w regionie. Wzbogacenie portfolio o 26. markę, Mondrian, to kolejny krok w kierunku rozbudowy segmentów premium i lifestyle.
Działalność marki Mondrian w Europie zapoczątkują dwa obiekty we Francji. W pierwszej kolejności będzie to obiekt Cannes Grand Hotel przy Croisette, którego ponowne otwarcie planowane jest na 2021 r. Hotel będzie oferował 75 pokoi na 11 piętrach, restaurację i bar z widokiem na prywatny ogród o powierzchni 4 tys. mkw., ustawne sale konferencyjne i prywatną plażę przed hotelem.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.