PARTNERZY PORTALU


Marriott stawia na luksus. W planach nowe hotele marek premium

Marriott stawia na luksus. W planach nowe hotele marek premium
Fot. Shuuterstock, autorstwa Wave_Movies
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lut 2019 11:07

Marriott International planuje otworzyć w tym roku ponad 30 luksusowych hoteli. Dzięki markom The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, St. Regis, W, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott and Bulgari, hotelowy potentat ma zwiększyć zasięg i - jak podaje korporacja - kreować nowy poziom doświadczeń, która odpowiada potrzebom turystyki premium.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lut 2019 11:07

Aktualnie sieć hoteli sygnowanych markami spod parasola Marriott International obejmuje 60 krajów. Koncern jest jednak gotowy do powiększenia portfela luksusowych obiektów do ponad 200 i zwiększenia zasięgu o 20 nowych krajów - od Sri Lanki po Bermudy, Maroko czy Kenię. 

- Osiem naszych luksusowych marek pozwala kreować unikalne doświadczenia skierowane do różnego profilu gości z segmentu premium - mówi Tina Edmundson, Global Brand Officer and Luxury Portfolio Leader, Marriott International. - Od turystycznych ikon po nieodkryte kierunki - wszędzie tam, zamierzamy skoncentrować się na dostarczeniu wysoce spersonalizowanych, luksusowych doświadczeń.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (68%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Retransmisja sesji:

Hotele

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.253.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!