Marriott wprowadza nową aplikację mobilną

Sieć hoteli Marriott udostępnia członkom programu Marriott Rewards usługę mobilnego meldowania i wymeldowania w prawie 500 hotelach, w tym w warszawskim hotelu Marriott. To pierwsza w branży hotelarskiej aplikacja tego typu.
Z aplikacją Marriott Mobile meldowanie i wymeldowywanie się (Mobile Check-in/Checkout) jest niezwykle proste. Po godzinie 16:00 w dniu poprzedzającym przyjazd członkowie programu Marriott Rewards otrzymują powiadomienie w trybie „push" na iPhone'a lub urządzenie z systemem operacyjnym Android, informujące o możliwości zameldowania się. Następnie otrzymują automatyczne powiadomienie, gdy ich pokój jest już gotowy. Jako że informacje o płatnościach są zapisywane na profilach członkowskich, goście muszą tylko zgłosić się do specjalnego stanowiska przeznaczonego do mobilnego zameldowania i odebrać wcześniej zaprogramowaną kartę, która będzie tam na nich czekała.
Pod koniec pobytu goście otrzymują powiadomienie w trybie „push" informujące o możliwości zdalnego wymeldowania się. Po jego zakończeniu goście są proszeni o wskazanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany rachunek, co pozwala im na ominięcie recepcji.
- Gdy rozpoczęliśmy testowanie usługi mobilnej, zwróciliśmy się bezpośrednio do ekspertów, tj. naszych gości, którzy powiedzieli nam, że chcieliby mieć możliwość meldowania i wymeldowywania się za pośrednictwem smartfonów - powiedział Paul Cahill, starszy wiceprezes ds. zarządzania marką Marriott Hotels. - Dziewięciu na dziesięciu przedstawicieli Generacji Y, którzy po raz pierwszy skorzystali z usługi mobilnego zameldowania i wymeldowania, ocenili ją bardzo wysoko i stwierdzili, że skorzystaliby z niej ponowie przy kolejnym pobycie w hotelu.
Innowacyjne rozwiązania mobilne sieci Marriott Hotels nie ograniczają się do meldowania i wymeldowywania. Wizja przyszłości to 15 mobilnych hoteli „inkubatorów" w Stanach Zjednoczonych, które jako pierwsze w branży umożliwiają gościom wysyłanie wiadomości tekstowych z zamówieniem usługi, np. dodatkowych ręczników i poduszek, obsługi na parkingu, a także rozmowę na czacie z pracownikiem hotelu w czasie rzeczywistym.Ponadto, sieć Marriott Hotels wprowadziła nową ofertę adresowaną do pracowników mobilnych, w tym usługi Meetings Imagined, Meeting Services App (Red Coat Direct) oraz Workspace on Demand.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0