Millenialsi, technologie, zagrożenie terroryzmem. Co jeszcze steruje rynkiem hotelarskim?


Tak wiele w hotelarstwie jeszcze się nie działo. Mocne wejście na rynek turystyczny pokolenia millenialsów, ale również nowe technologie zupełnie zmieniają zachowania i potrzeby gości tych obiektów, co nie pozostaje bez wpływu na decyzje inwestorów.
- Stajemy się bardziej mobilni - nie tylko w znaczeniu podróżowania rozumianego jako zmiany miejsca, ale przede wszystkim przenikania się życia zawodowego z prywatnym. Goście hotelowi korzystają z przenośnych urządzeń do kontaktów służbowych, jak i prywatnych, co staje się standardem – mówił w trakcie EEC w Katowicach Janusz Mitulski, dyrektor rozwoju sieci Marriott na Europę Środkowo-Wschodnią. – Dlatego coraz większe znaczenie ma dla nich to, jak urządzone są miejsca publiczne w hotelach, gdzie spędzają o wiele więcej czasu - dodaje.
Marriott już jakiś czas temu zauważył nowy trend w zachowaniach gości hotelowych i w swoim portfolio utworzył pięć marek typu lifestyle skierowanych do gości ekonomicznych (Moxy), „midscale” (AC by Marriott), „upscale” (Renaissance), „upper upscale” (Autograph Collection) oraz „luxury” (Edition).

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.