PARTNERZY PORTALU


Millenialsi, technologie, zagrożenie terroryzmem. Co jeszcze steruje rynkiem hotelarskim?

Millenialsi, technologie, zagrożenie terroryzmem. Co jeszcze steruje rynkiem hotelarskim?
Janusz Mitulski, dyrektor ds. rozwoju sieci Marriott International na Europę Środkowo-Wschodnią i Kraje Bałtyckie
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 02 cze 2016 11:45

Tak wiele w hotelarstwie jeszcze się nie działo. Mocne wejście na rynek turystyczny pokolenia millenialsów, ale również nowe technologie zupełnie zmieniają zachowania i potrzeby gości tych obiektów, co nie pozostaje bez wpływu na decyzje inwestorów.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 02 cze 2016 11:45

- Stajemy się bardziej mobilni - nie tylko w znaczeniu podróżowania rozumianego jako zmiany miejsca, ale przede wszystkim przenikania się życia zawodowego z prywatnym. Goście hotelowi korzystają z przenośnych urządzeń do kontaktów służbowych, jak i prywatnych, co staje się standardem – mówił w trakcie EEC w Katowicach Janusz Mitulski, dyrektor rozwoju sieci Marriott na Europę Środkowo-Wschodnią. – Dlatego coraz większe znaczenie ma dla nich to, jak urządzone są miejsca publiczne w hotelach, gdzie spędzają o wiele więcej czasu - dodaje.

Marriott już jakiś czas temu zauważył nowy trend w zachowaniach gości hotelowych i w swoim portfolio utworzył pięć marek typu lifestyle skierowanych do gości ekonomicznych (Moxy), „midscale” (AC by Marriott), „upscale” (Renaissance), „upper upscale” (Autograph Collection) oraz „luxury” (Edition).

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!