Minimum 20 hoteli planuje otworzyć jeszcze w Polsce Louvre Hotels Group

Louvre Hotels Group planuje dalszy rozwój w naszym kraju. Firma chce jeszcze zbudować w Polsce 10 hoteli ekonomicznych Premiere Classe i Campanile, jak również rozwinąć sieci Golden Tulip i Tulip Inn. Obiektów z logo Golden Tulip ma powstać minimum 10. Na pierwszy ogień pójdzie Wrocław, gdzie w kwietniu 2012 roku ruszy kompleks hotelowy Premiere Classe i Campanile, w sumie z 280 pokojami. - W tym roku planujemy też rozpocząć budowę hoteli Campanile w Bydgoszczy i Zielonej Górze - zdradza portalowi Propertynews.pl Alicja Huziuk-Raith, menedżer operacyjny Louvre Hotels Group.
Louvre Hotels Group ma także grunt inwestycyjny w Katowicach, pomiędzy budynkiem biurowym Ghelamco i centrum handlowym Silesia City Center. Jak się dowiedzieliśmy, w przyszłości powstanie tu kompleks hoteli ekonomicznych Premiere Classe i Campanile. - Zakładamy, że inwestycja ta zostanie oddana do użytku na przełomie 2013 i 2014 roku. Na razie nie wyznaczaliśmy jednak konkretnego terminu rozpoczęcia prac budowlanych - wyjaśnia Alicja Huziuk-Raith.
Poza tym spółka szuka kolejnych lokalizacji. - Bardzo zależy nam na zdobyciu atrakcyjnego gruntu w Trójmieście. Poza tym nie wykluczamy kolejnych przedsięwzięć w miastach, w których już jesteśmy obecni - zapowiada. - Interesujemy się też lokalizacjami w Rzeszowie i Toruniu. Ponadto nie wykluczamy inwestycji w miastach turystycznych, jak Zakopane - dodaje.
Obecnie Louvre Hotels prowadzi remont w jednym z hoteli, będącym częścią kompleksu hotelowego w Warszawie, przy ul. Towarowej. To właśnie tutaj, w czerwcu br., oficjalnie ruszył pierwszy w Polsce hotel marki Golden Tulip. Obiekt przechodzi gruntowną przemianę. Nowe lobby, bar i restauracja, a także dodatkowa sala konferencyjna będą gotowe już we wrześniu. Generalnym wykonawcą projektu jest warszawska pracownia architektoniczna Makola Projekt Studio. W ten sposób marka Kyriad Prestige, pod którą wcześniej obiekt funkcjonował, zniknęła z polskiego rynku. - Zdecydowaliśmy, że będzie rozwijana tylko na terenie Francji - wyjaśnia Alicja Huziuk-Raith.
Z hotelu Golden Tulip przy ul. Towarowej spółka zamierza uczynić flagowy okręt, który posłuży do rozpropagowania marki Golden Tulip w Polsce i zachęcenia franczyzobiorców do współpracy.
FOKUS NA TRÓJMIASTO - Hotele
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.