Marka Moxy zadebiutowała w Europie w 2014 roku wraz z otwarciem Moxy Milan, a od tego czasu powiększyła się o 20 hoteli w Europie, Ameryce Północnej i regionach Azji. Plany są jednak bardziej ambitne. Moxy planuje debiut na wielu nowych rynkach, w tym w Holandii (Amsterdam, Haga), Francji (Paryż, Lille, Biot), Portugalii (Lizbona), Polsce (Warszawa, Poznań, Katowice i Szczecin), Gruzji (Tbilisi), Szwajcarii (Berno i Lozanna) Irlandii (Dublin) i Grecji (Patra).

- Moxy został dopasowany do zmieniających się potrzeb generacji podróżników i to dostosowane do indywidualnych potrzeb doświadczenie sprawiło, że koncept jest tak atrakcyjny zarówno dla gości, jak i deweloperów - powiedział John License, wiceprezes Premium and Select Brands Marriott International, Europa. - Hotele Moxy zapewniają gościom spersonalizowane doświadczenia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni, z najnowszą technologią i wieloma przestrzeniami społecznymi, łączącymi pracę i zabawę.

Moxy jest w większości franchisingowy, co napędza szybki rozwój marki.

- Moxy ma niesamowitą dynamikę napędzaną przez właścicieli, którzy chcą szybko zmaksymalizować wartość swoich aktywów dzięki możliwościom adaptacyjnym, ponownego wykorzystania i konwersji - powiedział Carlton Ervin, dyrektor ds. rozwoju w Marriott International w Europie. - Elastyczna konstrukcja Moxy sprawia, że jest to dobry wybór dla właścicieli, ponieważ łatwo dostosowuje się do szeregu projektów rozwojowych, w tym do przekształcania niekonwencjonalnych przestrzeni - na przykład magazynu przypraw, historycznego budynku biurowego lub fabryki wódki w stylowy hotel.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl