PARTNERZY PORTALU


Największa sieć hoteli w Polsce nie wyklucza przejęć

  • Autor: PAP
  • Dodano: 26 sie 2014 15:21

Orbis analizuje kilka projektów inwestycyjnych, nie wyklucza przejęć. - Nie wykluczamy transakcji korzystnych dla spółki i jej akcjonariuszy. Analizujemy rynek nieruchomości w regionie pod tym kątem - mówi Gilles Clavie, prezes Orbis SA.

Orbis podtrzymuje średniookresowy plan zakładający posiadanie ok. 90 hoteli w 2016 roku.

- Jak dotychczas, od chwili ogłoszenia naszej strategii rozwoju, podpisaliśmy w sumie 22 umowy franczyzy i o zarządzanie - 11 hoteli już dołączyło do naszej Grupy (1 200 pokoi). Mówiąc o krajach bałtyckich, w pierwszej połowie tego roku Orbis wszedł na rynek łotewski. Wdrażamy tam obecnie 3 marki Accoru: Mercure, ibis Styles i Pullman w Rydze - wyjaśnia Clavie.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Jak informowaliśmy, po pierwszym półroczu 2014 roku Grupa Orbis ma 326,8 mln zł przychodów, 86,1 mln zł EBITDA z działalności kontynuowanej, 30,8 mln zł EBIT i 26,3 mln zł zysku netto, przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej.

W analogicznym okresie 2013 roku przychody wynosiły 316,9 mln zł, EBIT 27,5 mln zł, a zysk netto 20,7 mln zł.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.96.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!