Tylko w 2016 r. B&B, trzecia w Europie marka hoteli ekonomicznych, wprowadziła na rynek dwa nowe obiekty – w Łodzi oraz w Katowicach, powiększając tym samym krajową bazę noclegową o 254 pokoje, a liczbę swoich obiektów w Polsce do pięciu. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, plan rozwoju w naszym kraju przewiduje nawet pięć otwarć rocznie.
Branża hotelowa w naszym kraju przeżywa od kilku lat prawdziwy rozkwit. Napędza go przede wszystkim rozwój sektora podróży biznesowych, coraz większa ilość wydarzeń kulturalnych, społecznych i sportowych odbywających się w polskich miastach oraz wzrost popularności Polski, jako destynacji turystycznej wybieranej przez cudzoziemców. Sami Polacy również podróżują po kraju coraz chętniej i coraz częściej poszukują zakwaterowania łączącego w sobie gwarancję komfortu i przyjazne ceny. Potencjał drzemiący w naszym regionie dostrzegają inwestorzy, a jednym z nich jest międzynarodowa Grupa B&B Hotels.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze