PARTNERZY PORTALU

Nic tak nie przyciąga klienta do hotelu jak dwucyfrowa cena

Nic tak nie przyciąga klienta do hotelu jak dwucyfrowa cena
  • Autor: Emilia Wiśniewska
  • Dodano: 25 wrz 2014 17:09

Sektor hoteli ekonomicznych w Polsce ma jeszcze sporo do nadrobienia i daje duże pole do popisu zarówno dla sieci, jak i dla projektów indywidualnych - uważają paneliści sesji hotelowej zorganizowanej w ramach Property Forum 2014.

  • Autor: Emilia Wiśniewska
  • Dodano: 25 wrz 2014 17:09

- W Focus Hotels bardzo szybko zauważyliśmy, że aby zwiększyć zysk musimy podnieść standard hoteli z dwugwiazdkowych do trzygwiazdkowych. To pozwala nam osiągać wyższe obłożenie. Nawet jeśli sprzedajemy pokój za 89 zł za dobę, to i tak na tym zarabiamy. Nic tak nie przyciąga klienta jak dwucyfrowa cena - mówi Łukasz Płoszyński, członek zarządu Focus Hotels Sp. z o.o.

Jak osiągnąć zysk z pokoju z dwucyfrową ceną? - To możliwe. Mamy mocno spięte koszty własne, pracownicy w obiekcie to maksymalnie 20 osób. Outsourcujemy dużo usług. Stawiamy też na silnych menedżerów działów. Najlepszy szef kuchni jest jednocześnie menedżerem wszystkich restauracji, przekazuje swoją wiedzę poprzez szkolenia reszcie załogi - tłumaczy Łukasz Płoszyński. Sieć Focus Hotels to obecnie 6 obiektów, jednak spółka ma plany dalszego rozwoju.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (81%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.228.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!