Nic tak nie przyciąga klienta do hotelu jak dwucyfrowa cena

Sektor hoteli ekonomicznych w Polsce ma jeszcze sporo do nadrobienia i daje duże pole do popisu zarówno dla sieci, jak i dla projektów indywidualnych - uważają paneliści sesji hotelowej zorganizowanej w ramach Property Forum 2014.
- W Focus Hotels bardzo szybko zauważyliśmy, że aby zwiększyć zysk musimy podnieść standard hoteli z dwugwiazdkowych do trzygwiazdkowych. To pozwala nam osiągać wyższe obłożenie. Nawet jeśli sprzedajemy pokój za 89 zł za dobę, to i tak na tym zarabiamy. Nic tak nie przyciąga klienta jak dwucyfrowa cena - mówi Łukasz Płoszyński, członek zarządu Focus Hotels Sp. z o.o.
Jak osiągnąć zysk z pokoju z dwucyfrową ceną? - To możliwe. Mamy mocno spięte koszty własne, pracownicy w obiekcie to maksymalnie 20 osób. Outsourcujemy dużo usług. Stawiamy też na silnych menedżerów działów. Najlepszy szef kuchni jest jednocześnie menedżerem wszystkich restauracji, przekazuje swoją wiedzę poprzez szkolenia reszcie załogi - tłumaczy Łukasz Płoszyński. Sieć Focus Hotels to obecnie 6 obiektów, jednak spółka ma plany dalszego rozwoju.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (81%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.