- Sieci wykazują coraz większe zainteresowanie dzierżawą hoteli. Tym samym, odkrywają one rynek, który już wcześniej zagospodarowali polscy operatorzy. Oczywiście szanse mają te podmioty, które już wcześniej bardzo dobrze rozeznały rynek w Polsce. Takie podejście stanowiło będzie niewątpliwie impuls do dalszego rozwoju branży. Należy się spodziewać , że najbliższy rok powiększy się o co najmniej trzy nowe marki międzynarodowe, które chcą się „ załapać” na fale wzrostu w branży hotelowej i w tym celu będą dążyły do wejścia nawet poprzez zakup istniejących hoteli - tłumaczy Dariusz Futoma.

Jeśli chodzi o przyszłość polskiego rynku hotelarskiego, kluczowa będzie sytuacja na rynku pracy - wykwalifikowany pracownik i koszty z nim związane.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy - szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (44%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL