Domestic luxury to nowy nurt, który pojawił się w pandemii i wciąż trwa. Polega na tym, że więcej wydajemy na lokalne restauracje i hotele – tłumaczy Henryk Orfinger, przewodniczący rady nadzorczej Dr Irena Eris.
- Pandemia uruchomiła silną potrzebę powrotu do natury i przebywania na łonie przyrody. Dlatego hotele powinny kroczyć ścieżką zrównoważonego rozwoju.
- Sprzedaż online we wszystkich ( przeszło 2,5 tys. ) hotelach w Polsce stanowiła ponad 60 proc. rezerwacji.
- Booking.com, Expedia, Google Hotels, Hotels.com, czy Orbitz są jednymi z głównych platform do rezerwacji hoteli online. Tendencja ta utrzyma się w tym roku i w wielu kolejnych.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze