Nowy plan Starwooda dla Polski - kolejne hotele i nowe marki

Jak informowaliśmy, w ciągu najbliższych pięciu lat Starwood Hotels & Resorts uruchomi 50 hoteli w Europie. Ekspansja obejmie również Polskę. - Prowadzimy aktywne negocjacje z inwestorami, których celem jest otwarcie nowych hoteli w kluczowych lokalizacjach. Jesteśmy szczególnie zainteresowani rozwojem we Wrocławiu i w Łodzi - mówi Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce.
Wrocław i Łódź to nie jedyne lokalizacje, którymi korporacja jest zainteresowana. - Potencjał drzemie też w innych miastach, takich jak Warszawa, Kraków, Katowice i Zakopane - podkreśla dyrektor generalny Starwood w naszym kraju.
W przyszłości ma się zwiększyć nie tylko liczba hoteli korporacji, ale też liczba marek, jakie ma w Polsce. - Chcielibyśmy wprowadzić na polski rynek nasze marki Aloft lub FourPoints by Sheraton - zapowiada Gonçalo Duarte Silva.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (61%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.