Orbis na fali. Nowe hotele, nowe rynki, nowe marki


8 nowych hoteli, dwa nowe rynki, 13 nowych umów i nowa marka - to tylko niektóre dokonania Orbisu w 2017 roku. Minione miesiące były rekordowe zarówno pod kątem operacyjnym jak i finansowym. W roku 2017 przychody grupy w ujęciu like-for-like wyniosły 1 433 mln zł, co stanowiło wzrost o ponad 6 proc. w porównaniu z rokiem 2016. Spółka zapowiada dynamiczny rozwój w 2018 roku. Niebawem otwarcia dwóch, z czterech budowanych hoteli własnych.
- Z jednej strony 2017 rok był dynamiczny, a z drugiej strony to był rok pełen wyzwań - mówi Gilles Clavie, prezes zarządu i dyrektor generalny Orbisu. - Nigdy nie było tak niskiej stopy bezrobocia w Polsce, na Węgrzech i Czechach. Drugim wyzwaniem jest kwestia transformacji cyfrowej - dodaje. - Te wyzwania są elementem naszej strategii, którą realizujemy od trzech lat, ale i będziemy realizować w kolejnym roku -przekonuje Gilles Clavie.
W roku 2017 Orbis otworzył 8 nowych hoteli oferujących łącznie 650 pokoi. Spółka wzmocniła także swoją obecność w regionie poprzez podpisanie 13 kolejnych umów, na 1 600 pokoi łącznie, w ramach planu rozwoju, obejmującego dzisiaj 38 projektów. Grupa otworzyła też swoje pierwsze obiekty w Serbii oraz Bośni i Hercegowinie. Portfolio grupy wzbogaciło się o markę aparthotelową Adagio, która ma pozwolić wypracować dodatkowe zyski w najlepszych lokalizacjach. W 2017 roku spółka zrealizowała 6 transakcji wykupu nieruchomości hotelowych na Węgrzech i przeprowadziła szereg modernizacji w hotelach położonych w kluczowych lokalizacjach. Łączna wartość nakładów inwestycyjnych przeznaczonych na te projekty w ubiegłym roku wyniosła ponad 620 mln zł.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (37%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.