Liczba młodych turystów korzystających ze zorganizowanego wypoczynku rośnie o ok. 8 proc. rocznie - podała Polska Izba Turystyczna. Młodzi chętniej korzystają z ośrodków, które dysponują ciekawymi, atrakcjami jak np. muzea interaktywne czy centra popularnonaukowe.
Jak powiedział wiceprezes Polskiej Izby Turystyki Andrzej Kindler, wypoczynek dzieci i młodzieży jest ogromną, choć bardzo specyficzną częścią rynku usług turystycznych, w dodatku niedocenianą w analizach rynku. "Mimo braku oficjalnych statystyk, biura podróży organizujące wyjazdy dzieci i młodzieży przyznają, że z roku na rok zwiększa się liczba młodych turystów, którzy korzystają ze zorganizowanego wypoczynku, czyli obozy, kolonie czy półkolonie" - wskazał.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (84%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL